Splošna opravila:
-
pridobivanje, vzpostavljanje, vodenje ter ažuriranje evidenc o etažnih lastnikih, njihovih pooblaščencih in najemnikih posameznih delov v stavbi,
-
pridobivanje, vzpostavljanje, vodenje in ažuriranje evidenc o stanovanjih, poslovnih prostorih, skupnih delih,
-
pripravljanje, organiziranje in vodenje zborov etažnih lastnikov in sestavljanje zapisnikov (enkrat letno),
-
izvajanje zakonitih, veljavno sprejetih sklepov etažnih lastnikov,
-
izdelava letnega poročila o upravljanju stavbe,
-
organiziranje zavarovanj skupnih delov ter prijavljanje škod zavarovalnicam,
-
vodenje arhivske dokumentacije.
Tehnična opravila:
-
pregledovanje stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi,
-
priprava načrta vzdrževanja stavbe, skrb za njegovo izvedbo, zbiranje ponudb, pomoč pri izbiranju najugodnejših ponudnikov za večja vzdrževalna dela in njihovo prevzemanje,
-
skrb za izvedbo rednih vzdrževalnih del manjše vrednosti,
-
grajanje napak v času garancijske in jamčevalne dobe,
-
24-urna dežurna služba za nujne intervencije (izliv vode, odmaševanje odtočnih instalacij ipd.) z organiziranjem nujnih vzdrževalnih del: sprejemanje obvestil in ogled dejanskih stanj ter po potrebi naročilo in organizacija sanacije,
-
priprava dokumentacije za sodno izterjavo obveznosti.
Pravna opravila:
-
zbiranje in priprava podatkov za tožbe in izvršilne predloge, povezane z upravljanjem stavbe,
-
vodenje izvršilnih postopkov in evidenc o izvršbah,
-
izterjava prispevka v rezervni sklad,
-
posredovanje informacij v zvezi s sodnimi postopki, povezanimi z izterjavo sredstev v rezervni sklad, na predhodno zahtevo etažnih lastnikov stavbe,
-
pridobivanje dokumentacije, potrebne za sklepanje podjemnih pogodb, in njihovo sklepanje,
-
pripravljanje in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del,
-
pregledovanje in sklepanje dolgoročnih pogodb o servisiranju skupnih delov.
Finančno računovodska opravila:
-
vodenje knjigovodskega in finančnega poslovanja stavbe,
-
obračun stroškov upravljanja v skladu z veljavnimi predpisi ter razdelitev stroškov med etažne lastnike,
-
izdelava in pošiljanje razdelilnikov/računov/položnic,
-
sprejemanje plačil na podlagi mesečnega obračuna in prenos prejetih sredstev dobaviteljem oz. izvajalcem;
-
opominjanje dolžnikov v primerih, ki jih določa zakon ali pogodba, pri čemer strošek opomina nosi dolžnik in mu ga je upravnik upravičen obračunati v skladu s svojim cenikom,
-
pripravljanje dokumentacije za sodno izterjavo obveznosti.
V okviru opravljanja storitev v zvezi z vodenjem rezervnega sklada (RS) nudimo opravljanje sledečih opravil:
-
izračun prispevka v rezervni sklad za vsakega etažnega lastnika,
-
nastavljanje terjatev za vsakega etažnega lastnika,
-
oblikovanje višine prispevkov v rezervni sklad glede na sklep etažnih lastnikov,
-
vodenje terjatev, plačil in stanja rezervnega sklada,
-
knjiženje računov, vodenje porabe sredstev rezervnega sklada,
-
izdelovanje in pošiljanje razdelilnikov/računov/položnic,
-
opominjanje dolžnikov,
-
gospodarjenje s sredstvi rezervnega sklada, v skladu s predpisi in zakonitimi sklepi etažnih lastnikov,
-
omogočanje etažnim lastnikom vpogled v knjigovodske listine o stanju sredstev rezervnega sklada (enkrat mesečno, na predhodno zahtevo),
-
priprava dokumentacije za sodno izterjavo obveznosti.
Staninvest
družba za poslovanje z nepremičninami d.o.o.
Identifikacijska številka za DDV:
SI87205912
Matična številka: 5067677
PE MARIBOR
Koroška cesta 33 (kopališče Pristan)
M: 051 257 333
E: staninvest@skupina.pro
PE CELJE
Ljubljanska cesta 20
M: 051 257 444
E: staninvest@skupina.pro
PE LJUBLJANA
Šmartinska cesta 52
M: 041 444 667
E: staninvest@skupina.pro